Astronomical - Svrcina

小豆之家:

The endless of darkness is hovering
无尽的黑暗在盘旋
The sound of the silence is deafening
寂静的声音震耳欲聋
Ten Billion
就这样过去了一百亿年
Decibels
孤独的声音无限放大
Shattering
充斥着我的每一个细胞 使我湮灭
Forces of gravity taking me taking me
地心引力让我不断下坠

Weightlessness forsaking me
失重感如潮水般向我涌来
Ooh this pull is astronomical
我无法与这股拉力抗争
Ooh this pull is astronomical
它就是个天文数字
I'm drawn to the unknown where shadows hide
我被这未知黑暗的另一边
A slave to the powers that magnetize
一个被磁化力量所压迫的奴隶
There's something inside of me
在我体内有一种力量
I can't fight?
我不能抗争吗?
Forces of gravity taking me taking me
地心引力拽着我让我不断下坠
Weightlessness forsaking me
失重感如潮水般涌来
Ooh this pull is astronomical
我拼尽全力也被 伤痕累累
Ooh this pull is astronomical
我没有力气再与它抗争了
Can anybody anybody
能否有人来帮帮我
Anybody anybody
有没有人来解救我
Anybody anybody
有谁能将我拯救于这无尽的黑暗之中
Anybody stop me?
有谁能将我拉离这个旋涡?
Can anybody anybody
能否有人来帮帮我
Anybody anybody
在这无尽的黑暗
Anybody
逐渐丧失了自己的意志不再挣扎
Can anybody stop me?
但是是否还是有这一线希望
Anybody stop me?
谁能给我带来这最后一丝光芒?
Ooh this pull is astronomical
我尽力保留着自己的最后 等着你来带我走

小豆之家敬上!

评论
热度 ( 16 )

© mark128 | Powered by LOFTER