Glow - Anael

小豆之家:

Take a step
就是現在
Take it now
前跨一步

Just believe you'll make it somehow
只要相信你就能辦到

You're so close to get far
如果你知道你在哪裡

If you only knew where you are
那你就離成功的路不遠了
Every rainbow start and end
每個彩虹的頭尾是什麼呢?
It's a question but how it went
這是一個好問題
Just hold on a little more
只要再堅持一下下
It's what you've been waiting for
這就是你所等待的
Wanna see you give it all you've got
我想要看到你付出你的所有
Wanna hear you give your loudest shout
想要聽到你最大聲的怒吼
I can tell your road was hard to run
我知道前方的路難行
But i know your time has finally come
但我知道你的時機終於來臨了
It's time to glow
是閃耀的時候了
It's time to glow
是發光發熱的時候了
Turn on all the glow
盡情展現你自己吧
Wanna see you glow
我想要看到你閃耀
Let them know you are here
讓他們知道你在這裡
Make the slightest doubt disappear
讓那些猶豫懷疑消失
In my eyes you're a star
在我的眼中你是閃亮的一顆星
Spilling golden dust where you are
在你的身旁滿溢金粉
Take your chance and take it now
現在抓住你的機會吧
It might never reappear
它可能不會再出現了
If you don't think you know how
如果你認為你做不到
I'll be there to crush the fear
我就在這裡幫你擊退所有恐懼

Wanna see you give it all you've got
我想要看到你付出你的所有
Wanna hear you give your loudest shout
想要聽到你最大聲的怒吼
I can tell your road was hard to run
我知道前方的路難行
But i know your time has finally come
但我知道你的時機終於來臨了
It's time to glow
是閃耀的時候了
It's time to glow
是發光發熱的時候了
Turn on all the glow
盡情展現你自己吧
Wanna see you glow
我想要看到你閃耀
I see you from a distance
我在遠處就看見你了
You're standing out so bright
你所站之處是如此的明亮
I know what i've been missing
我知道我錯過了什麼
Now when i see your light
現在當我看見你的光芒
Wanna see you give it all you've got
我想要看到你付出你的所有
Wanna hear you give your loudest shout
想要聽到你最大聲的怒吼
I can tell your road was hard to run
我知道前方的路難行
But i know your time has finally come
但我知道你的時機終於來臨了
It's time to glow
是閃耀的時候了
It's time to glow
是發光發熱的時候了
Turn on all the glow
盡情展現你自己吧
Lemme see you glow
我想要看到你閃耀
It's time to glow
是閃耀的時候了
It's time to glow
是發光發熱的時候了
Turn on all the glow
盡情展現你自己吧
Wanna see you glow
我想要看到你閃耀
Just glow
閃耀吧

小豆之家敬上!

评论
热度 ( 14 )

© mark128 | Powered by LOFTER